Recenzie (34)
BANGER. (2022)
BANEROVÁ PIČOVINA NAFÚKNUTA Z INTERNETU :b
Život Adéle (2013)
čistá špina, 5*. Ani neviem, čo k tomu viac dodať. Hlavnú zásluhu na tom má samozrejme hlavná hrdinka, ktorá je dokonalá ... Myslím fakt dokonalá! A to nielen kvôli tým ero/porno scénám. Francúzsko lesbický art, ako to tu niekto opisoval. Ja iba dodám že geniálny a setsakramentsky dobrý.
Divočina (2014)
Nie je to zlý film. Vlastne je to celkom dobrý film. Ale v porovnaní s Into the Wild to vypadá ako totálna sračka. To je len dôkaz toho, že Into the Wild je film úplne inej ligy (top 5 naj filmov ligy :).
Sedem samurajov (1954)
Pre mňa prekvapenie - výborný film, aj keď určite nie pre každého. Kurosawa to s kamerou fakt vedel. Dnes sa už takýmto spôsobom filmy netočia. Nemôžem dať menej ako 5*. Ako tu už niekto písal, zaslúžený kult.
Human Traffic (1999)
Najviac legendary. Pre mladých huličov povinná jazda :)
Marťan (2015)
hrozná pičovina ...
Stratené dievča (2014)
Jak toto hodnotiť... Tak hudba na 100%, celé dobré, ale proste z pohľadu trestného práva by to takto jednoducho neskončilo ... Ani náhodou. Proste by sa všetko do podrobností muselo vyšetriť takže v reálnom živote by sa tá paní z toho len tak nevykecala. Takže z tohoto pohľadu sa s tým nemôžem stotožniť na sto percent a preto jedna hviezda dole.
Kokainoví kovbojové (2006)
čistý Scarface
Vražda v Orient exprese (1974)
proste dobrý námet všecko by mohlo byť tip top, ale výsledok je strašná nuda.
Unesené (2013)
Tomuto filmu by som vytkol iba to, že postavy sa často chovali nelogicky, a príbeh bol v zlomových momentoch vystavaný na nelogických základoch (proste "nasilu"). Inak veľmi dobre a pekne natočené.