Posledné recenzie (35)
Welcome Home Brother Charles (1975)
Viděno na festivalu KuHo 2018 v Březí. Velmi slabý článek festivalového programu, který lákal skvělým nápadem, avšak provedení vázlo...
Hon (2012)
to je ten nejhorší film ze všech.. už nikdy to nechci vidět.. tak zdrcenej jsem asi u filmu dlouho nebyl. Nevím, jestli to dělá Madsův ksicht, nebo prostě celej film dohromady, ale je to to totálně nejpesimističtější, co jsem v poslední době (dvakrát :D ) víděl!
Dexter (2006) (seriál)
Dexter jako seriál určitě není dokonalej; ale už hned v první nebo druhé sérii mě něčím chytl a dostal se ke mně jako srdcovka. Teď, po zhlédnutí 5. série jsem konečně docílil toho, co jsem celou dobu chtěl - aby mě to spíš přestalo bavit než abych čekal na díly, který nebudou. Ale abych to shrnul: první série byla, jak jinak, dokonalá, nejlepší ze všech. Druhá taky ještě supr, ale u třetí jsem si už trohu říkal, co to tam melou za podivný příběhy. Čtvrtá zas úroveň trochu zvedla, ale pátá mi nadobro potvrdila, že Dexterovi odzvonilo...