Recenzie (27)
Vládkyňa zla (2014)
Trochu jiný pohled na pohádku o Růžence, který mě zaujal svými kostýmy a filmovými triky.
Predtým, ako som ťa poznala (2016)
Příjemný romantický film pro všechny romanticke duše
Wind River (2017)
Příjemně mrazivý thriller s uveritelnymi výkony představitelů hlavních postav.
Černý hřebec (1990) (seriál)
Příjemně strávená odpoledne mých mladých let.
Thor: Ragnarok (2017)
Super marvelovka plná humorných scenek. Nejlepší díl o Thórovi.
Jumanji: Vitajte v džungli (2017)
Příjemná komedie,kdy se člověk nasmeje. Doporučuji ji všem kdo se rádi zasmějí
Pán Popper a jeho tučniaky (2011)
Příjemná rodinná komedie. PS: miluji tučňáky
Rýchlo a zbesilo 4 (2009)
Super film, který jsem viděla v Německu a vůbec mi nevadilo, že to mluvilo německy, protože jsem tomu rozumněla.
Rýchlo a zbesilo 5 (2011)
Super akční podívaná a zajímavá je také kombinace herců Vin Diesla a Dwayne Johnson.
Rumový denník (2011)
Příjemný film s mnoha zábavnými momenty.