Recenzie (191)
P.U.L.S.E. Live at Earls Court 20.10.94, London (1994) (koncert)
Koncert se svojí zvláštní a speciální atmosférou, všichni diváci sedí a jsou jako u vytržení z dokonale a bezchybně předvedené hudby... tak u vytržení, že si někdy ani neuvědomí, že mají tleskat... i přestože jsem víc na živější a rockovější koncerty, tento jsem si opravdu užil :)
Top Gear (1978) (relácia)
Some say, that he thinks that Top Gear is: ...Originální pořad o autech, který se tak trochu vymkl z rukou (myšleno v dobrém)... nejsem vyložený nadšenec do aut, ale Clarkson, Hammond a May mě dokážou přimět zírat i na kombajn-pluh :) ... je až ohromující, jak do hodinového dílu dokáží nacpat několik ukázek nových aut, několik ukázek starých aut, challenge, star in a reasonably priced car... a samozřejmě pourážet všechny, od porscheáků po Mexičany... každý Top Gear si užívám a těším se na další nové díly či speciály ... ještě drobný dodatek, ke kterému se musím přiznat... a to, že sem něměl zrovna v lásce původního 3. moderátora... po pravdě jsem ho nesnášel, ale od nástupu Maye čisté zlato ;)
Veronika Marsová (2004) (seriál)
Zvláštní, jak málo stačí k zaplácnutí oddechového odpoledního času... nesleduji Veronicu pravidelně, ale vždycky si krásně odpočinu a vlastně i zabavím, epizody (alespoň ty, které jsem viděl) byly vždy zajímavé až skutečně detektivní :) ... A Kristen Bell je tak chytrá, hezká, milá... až člověka začnou některé její problémy opravdu zajímat.
Mŕtva nevesta Tima Burtona (2005)
Jeden z mých nejoblíbenějších filmů (a dost možná že nejoblíbenější)... skvělý humor, velkolepá hudba, úchvatný příběh, nepřeberná fantazie, ale hlavně ... ty postavy... snad nikdy jsem neviděl natolik přesvědčivé a namíru ušité ztvárnění herců... kteří hrají tak věrohodně, až místy zapomínáte, že se skutečně jedná o "animák" :) ... Ještě přidám komentář, co se týče hudby... ty melodie!... ty texty!... opravdu se člověku vryjí do paměti... zda se vám Corpse Bride (píšu anglický název, abych naznačil nutnost shlédnutí v originále)... bude líbit, zjistíte ihned po shlédnutí úvodní písně... That's why everything, every last little thing, every single tiny microscopic little thing must go...According to plan!
Sociálna sieť (2010)
opravdu zajímavý film... má mnoho společného například s Piráty ze Silicon Valley... ač Facebook nebyl zdaleka tak převratný jako vznik prvních osobních počítačů, předává film divákovi určité poselství, vcelku neovlivněnou historii Facebooku, který se chtě nechtě, tak nějak vecpal do většiny životů mladých lidí...kteří by si měli udělat alespoň nějakou představu o tom, co Facebook vlastně znamenal a co znamená dnes
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
příjemná nuda... na původní Sněženky a machry to skutečně nemá, a to především kvůli nedostatku nových věcí... jedná se o nezáživnou, použitými a opakovanými vtipy naplněnou komedii, kterou zachraňují jen některé pohnuté osudy známých hrdinů.
Mentalista (2008) (seriál)
Mentalista - podstatné jméno - v celku zajímavý seriál, s v celku sympatickým obsazením (a také hezkým -AmRi, RoTu :) a s vcelku zajímavými díly a typy řešení případů... lepší průměr
Princ Egyptský (1998)
Už nevím, jestli jsem dřív četl knihu nebo viděl film... každopádně velmi dobře, osobitě a originálně udělané... kam se ztratily podobné, kvalitní "pohádky"
Hviezdny prach (2007)
Novodobá pohádka jak má být... musím říct, že po prvním shlédnutí jsem moc nadšený nebyl, protože jsem se na to díval jako na film, ale když se člověk podívá na Hvězdný prach jako na pohádku, musí ji opravdu ocenit... nic podobně vtipného a originálního se v moderním světě pohádek asi nevyskytuje.
Notting Hill (1999)
Nejsem zrovna nadšenec do romantických filmů, ale Notting Hill opravdu můžu... jakkoli je příběh nereálný, prostě člověka baví a dává mu to, co většina chce - Láska - Drama - Happy End... film jsem viděl už jako malý a pokaždé čekám na ty "slavné" scény (aby nebylo vše tak romantické - spolubydlící ve spodkách před novináři, HG chůze - roční období...) ... pro čtenáře Koně a Psa MrGregor :)