Recenzie (32)
Piráti na vlnách (2009)
Lehce přemrštěná stopáž, ale jinak velmi příjemné. Vynikající hudba a obsazení.
Všichni dobří rodáci (1968)
Velmi zdařilá sonda do vesnického prostředí v období kolektivizace zemědělství a socializace vesnice. Mimořádný snímek vystihující likvidaci soukromých hospodářství, ztrátu svobody, lidské důstojnosti a rozpad sousedských vztahů.
Spartakus: Bohovia arény (2011) (seriál)
Prequel Gods of Arena si udržuje hodnotu zábavy jako Blood and Sand a možná jej i v lecčem předčí. Závěr prvního dílu naprosto perfektní - Lucretia, Gaia and the finest oppium carried from Cyprus...
Čierna labuť (2010)
Smekám klobouk před hudbou Čajkovského, smekám klobouk před hereckým výkonem Portmanové, smekám klobouk před režií geniálního Aranofského.
Machete (2010)
K pomyslné dokonalosti má tento film hodně daleko a to především proto, že zbytečně "šetří" na akci a vtipných dialozích. Celkově je ale Machete skvěle natočeným, výborně obsazeným a dostatečně zábavným snímkem.
Superman: Soudný den (2007)
Soboj Supermana a Doomsdaye apokalytických rozměrů nemá chybu. Škoda zastaralé animace.
Svitanie (2009)
Bohužel další pohřbený zajímavý námět. Tento snímek má převážnou většinu toho, čeho mít nemusel nebo neměl a chybí mu to, co se v něm objevuje zřídka nebo vůbec. Velké zklamání, nejen pro fanoušky vampírské tématiky.
Lovec a prenasledovaný (2006)
První půlhodina výtečná, pak se děj neuvěřitelně vleče do bezpoitového závěru. Při složení Brosnan/Neeson velká škoda.
96 hodín (2008)
Zpočátku se mi Liamovy chvaty docela líbily, nicméně postupně se film posunul do role béčkových filmů a závěrečná scéna na lodi je vyloženě tuctová. Ale jako oddychová záležitost, proč ne?
Avatar (2009)
Pro mě jednoznačně nejlepší filmový zážitek roku. Ačkoliv příběh nepřináš nic, co bychom už neviděli, po vizuání stránce se jedná o naprostou špičku. Běžte do kina a sami se budete kochat nádherným zpracováním. Klobouk dolů pane Camerone.