Recenzie (403)
Creepshow (2019) (seriál)
Kvalita jednotlivých epizod je dost odlišná. Některé mě vůbec nebavily, jiné se daly shlédnout. Celkově hodnotím dvěmi hvězdami, po třech epizodách jsem to vzdal.
Cyntoryn zvieratiek (2019)
Sympatické dílo, které neurazilo, přestože je trochu prvoplánové. Režisér věděl, co dělá a já dávám lepší tři hvězdy.
Čerstvý vítr do kongresu (2019)
Tahle pomatená žena si nezaslouží žádný dokument. V New Yorku zmařila miliardový deal s Amazonem, přišla se směšným ekologickým new green dealem který řeší věci typu pšoukání krav a upřímně? Měla zůstat barmankou, to ji určitě šlo dobře.
Doom: Annihilation (2019)
OK takže zase až taková srágora to nebyla, pár scén se mi docela zamlouvalo, dávám horší dvě hvězdy.
Hellboy: Kráľovná krvi (2019)
Tak tohle se hodnotí opravdu nelehce. Pár záběrů bylo geniálních, přesně co jsme chtěli všichni vidět, a myslím, že ani nemusím spoilovat a každému dojde, co tady popisuju, ale jinak je to hrozná sračka.
Irčan (2019)
Je mi líto, ale tohle byla ztráta času. Nebylo tam ani moc akce na tak dlouhý film. Nudil jsem se a upřímně lituji, že jsem to viděl.
Joker (2019)
Nudilo mě to, chtěl jsem to vypnout, ale pak propuklo absolutní šílenství a já se královsky bavil.
Mercy Black (2019)
Sympatické, ale dost předvídatelné dílko, od kterého jsem si hodně sliboval, ale dostal jsem jen dva dobré záběry. Hodnotím jako lepší dvě hvězdy.
Midsommar (2019)
Kurva to bylo divný.
Nočné mory z temnôt (2019)
V rámci možností skvělá práce. Bavil jsem se, místy byl lehce šokován a znechucen, mělo to atmosféru, pár lekaček, prostě super.