Recenzie (26)
Mesto bohov (2002)
Tenhle film mě prostě a jednoduše dostal. Skvěle zachycená atmosféra, věrohodné herecké výkony, skvělá kamera a hudba. I přes svoji délku má spád a ani chvilku jsem se nenudil! A jako třešnička na dortu skvělá a vtipná pointa. Myslím že 5* je málo!
Musíme si pomáhať (2000)
Na Hřebejka slušný výkon...VELMI slušný výkon!
Šeptej (1996)
Ondříčkův asi nejslabší film, výkona Jana Čechtického a dobrá hudba průměr trochu zvyšují, ale celkově mě film nechal chladným...
Akumulátor 1 (1994)
Celkově na 4*, když ale vezmu v potaz dobu a zemi vzniku, tak to 5* dá... Krásně natočeno se skvělým Svěrákem a Formanem. Příběh mě bavil a nikdy bych něco takového nečekal. Doporučuji!
Rande naslepo (2010) (relácia)
Souhlas. Na knorrec, Knorr si tu * zaslouží...
Kráľovstvo (2007)
Technicky sice zajimave, ale dejově strasne predvidatelne... 3+