Obľúbené seriály (9)
Dr. House (2004)
Blood+ (2005)
Simpsonovci (1989)
Priatelia (1994)
Akty X (1993)
Kriminálka Las Vegas (2000)
Roztomilé mrchy (2010)
FlashForward (2009)
Radši kluci než kytky (2009)
Nesnáším tu její uřvanou rodinu!!! A ona se občas taky chová jak pěkná dilinka...Jinak ale docela příjemný romantika seriál...Ji-ho je favorit :) Jinak to byl můj první korejský seriál, takže trochu srdcovka :)