Obľúbené filmy (8)
Samotári (2000)
Leon (1994)
Gohatto (1999)
E.T. - Mimozemšťan (1982)
Matrix (1999)
X-Men: Posledný vzdor (2006)
Arizonský sen (1993)
Nic lepsiho jsem nevidel a ze jsem videl hodne. Tezke, filozoficke, blaznive, smutne i legracni. Dokonalejsi kombinace hudby a filmmu neni. Tohle neni normalni. Tohle je trip autistickeho trpaslika co sni o zivote na zemi. Miluju to.
Ovládací panel
172. naj používateľ Nemecko