Obľúbené seriály (10)
Dexter (2006)
Grimm (2011)
Simpsonovci (1989)
Soudkyně: ".. je-li to možné" Homer: "Mmm jelito.." Kult tenhle seriál! Od mala, do teď.. a mysím že tím to rozhodně nekončí, ale stejně nejlepší jsou speciální díly.
iZombie (2015)
Hra o trůny (2011)
Kde bolo, tam bolo (2011)
Zoo (2015)
Teória veľkého tresku (2007)
True Blood: Pravá krv (2008)
Dlouho, ale fakt dlouho sem odolávala, až nakonec neodolala. Po shlednuti dvou docela nudných seriích se mi naskytnul krásnej zážitek v podobě dalších dvou. Mám ráda upíry, láska mezi nima a člověkem jen sice už dokola a dokola přehrávané téma, ale tohle, kde s neberou servítky z níčeho, je to plné krve, sexu a drog (nejčastěji všeho najednou).. Ano! Tohle se mi líbí a páté řady se opravdu nemužu dočkat.