Recenzie (6)
Charlieho anjeli 2: Na plný plyn (2003)
Pokud bych film bral vážně asi bych dal odpad, ale jelikož ho beru spíš jako parodii na současné akčí trháky dám za 3.
Grindhouse: Auto zabijak (2007)
Zatím asi nejmíň povedený Tarantinův film, kterej občas připomíná přiblblou dívči road movie obzvlášť u druhý party holek. Celej film zachraňuje Kurt Russell a jeho Stuntman Mike, kterej má mimochodem víc charisma než celá banda holek dohromady. P.S.: Vanessa Ferlito je opravdu krasavice!
Štyri izby (1995)
První dvě povídky sou až na úžasně přehrávajícího Tima Rotha zbytečnou ztrátou času, pak se ale kormidla chopí Rodriguez a film nabírá druhej dech, jeho povídka je opravdu úžasná, hlavně Rothův zběsilej úprk. Poslední povídka v režii Tarantina je sice trochu víc upovídaná, ale konec je parádní.
Gauneri (1992)
Osobně můj nejoblíbenější Tarantinův film. Michael Madsen a jeho Mr. Blonde je nezapomenutelnej stejně jako rozebírání Like A Virgin a připomínky Mr. Pink na jeho přezdívku.
Skin (2008)
Už mne unavuje jak se pořád točí filmy o neonacistech a rasistech vydávajících se za skinheads. Rasista neni skinhead!
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Co dodat k tomuhle opravdu nezapomenutelnýmu a hláškama nabitýmu dílku. Tarantino prostě umí a nebejt Reservoir Dogs tak je tohle jeho nejlepší film.