Obľúbené filmy (10)
Stratené v preklade (2003)
Úžasná podívaná...dokonalé navození atmosféry člověka ve velkém cizím městě, ve velkém cizím hotelu...samota uprostřed milionového města. Bill Murray v parádní roli plus hudba a parádní kousek je na světě
Anglický pacient (1996)
Krásně snímané exteriéry, milostný příběh v kontrastu s válečným běsem na pozadí písečných dun mě nadchly...
Trainspotting (1996)
jednoznačně nelépe ozvučený film co jsem viděl...poprvé mě ten film opravdu "dostal"..no prostě paráda
Interstellar (2014)
konečně film co stojí za to a pocit,kdy na konci pochopíte začátek..no teda... je to jako když tě Nolan veme za ruku a řekne "pojď, užij si to, měj radost že konec tě překvapí a že sis odpočinul.."
Misia (1986)
Život je krásny (1997)
Vec (1982)
Poprvý jsem tenhle kousek viděl když mi bylo asi 12 let a bylo to něco, na co jsem dloouho vzpomínal, co mě u tv vážně vyděsilo..a teď po delší době mě opět nadchla atmosféra, originální prostředí...jeden z mých nejoblíbenějších "kusů"
Všetci hovoria: Milujem ťa (1996)
Tohle je klasický, konverzační Allen..
Hviezdny prach (2007)
Velmi pěkný útěk do fantazie od reality dnešních dní..Taky bych chtěl být doprovodem takové hvězdy..to její záření.hmm..pěkné edit..dal jsem to ještě jednou a poprvé jsem opravil půodní hodnocení..dávám 5 *...