Recenzie (965)
Angel Heart (1987)
Zatraceně stylový mysteriózní noir.Parker dokázal mistrně navodit atmosféru a precizně vygradovat celý temný příběh až do zdrcujícího závěru.Skvostný Mickey Rourke tehdy dokazoval,jaký je talent a De Niro dokázal na minimálním prostoru načrtnout postavu,kterou jen tak z hlavy nevyženete.Brilantní kus filmařiny.
Angelika, markíza anjelov (1964)
První Angeliku mám rád.Je dobrodružná,zastydle romantická,s krásnými ženami a charismatickými muži.Je to spíš guilty pleasure,ale za tohle se osobně zase až tak nestydím.
Anglický pacient (1996)
Mnohými je tento film shazován jako přetažený kýč.Neprávem.Abglický pacient je dokonalá ukázka čisté a poctivé filmařiny,velkolepý příběh o životních láskách přizdobený bezchybnými hereckými výkony a nádhernou výpravou.Pro mě skvost.
Anjeli a démoni (2009)
Šifra se ještě dala vzít na milost jako přetažená,ale vcelku solidně natočená detektivka.Andělé a démoni jsou ale jen nablýskaná nuda,ke které naštěstí hraje úchvatná hudba,která film vytahuje z odpadu.Nevím jestli to má Hanks a Howard zapotřebí,ale tohle jim dokážu odpustit jenom když se podívám na všechny ty skvělé filmy,které natočili před tím.Děs a hrůza!
Anjeli v Amerike (2003) (seriál)
Podobný televizní projekt nemá obdoby.Famózní herecké obsazení,velký režisér,řádně sponzorované.Nic jiného než absolutní pecka z toho vzejít ani nemohlo.
Anna Kareninová (2012)
Sterilní drama,které je možná dokonale komponované a řemeslně fascinuje,ale z plátna na mě nedýchla jediná přesvědčivější emoce.Do rolí mi nesedli herci a Wright si možná po předchozích úspěších na poli knižních adaptací až moc věřil.Tak jako tak až příliš akademické pokoukání a po moderní Hanně i zklamání a režisérův výrazný krok zpět.
Antikrist (2009)
Lars von Trier zase chtěl být jednou prudce originální a strašně kontroverzní,tak si natočil Antikrista,rádobyuměleckou nudu,která nakonec není ani jedna z věcí,kterými by chtěla být.Trier je režisér,kterému nepřijdu na chuť asi nikdy.A víte co? Ani mě to dvakrát nemrzí.
Apocalypto (2006)
Mele,vzpamatuj se a buď se vrať ke hraní nebo natoč něco jako Statečné srdce.Ale hlavně nemarni náš čas s takhle zbytečnými a samoúčelnými trapasy jako je tohle a Umučení Krista.Prosím.
Apokalypsa (2006)
Kelly uvěřil ve vlastní (uměle vyhypeovanou) genialitu a stvořil film,který je tak onanistický,že by vlastně šlo dát odpad i pět hvězdiček a důvody by byly stejné.Je tady všechno,má to tvůrčí přesvědčení a zápal a ve výsledku to nedává pražádný smysl.Stejně jako The Box.Zabal to,Richi,podobného exhibicionistu kinematografie nepotřebuje.
Apollo 13 (1995)
Emocemi narvaný výlet do vesmíru s geniálními hereckými výkony a strojově přesnou režií.Nejlepší Howard.