Obľúbené filmy (8)
Hačikó: Príbeh psa (2009)
Terapia láskou (2012)
Hry o život: Skúška ohňom (2013)
pro mě jeden z nejlepších filmů tohoto roku, byl jsem 2 a půl hodiny jak přikovaný k sedadlu v kině :)... ve všech směrech byl tento díl o kousek lepší, než díl první...už se těším na to, jaký scénář a završení celé série scénaristi vymyslí :)
Sin City - mesto hriechu (2005)
Taková normální holka (1999)
Pro mě je tento film srdeční záležitostí. Dodnes je to jediný film, který jsem viděl v jeden den třikrát. Velkou zásluhu na tom má samozřejmě nádherná Rachael :). Je v něm něco trochu jiného, co nedokážu popsat slovy, než v jiných romantických komediích. Aspoň pro mne :)