Recenzie (390)
Barbar Conan (1982)
Docela dobrý, ale když to neuvidíte, nic se nestane!!!
Halloween: H20 (1998)
Scéna, kdy Laurie pronásleduje Mikea je super! Kromě 1 jediné povedené §
Halloween: Predvečer Sviatku Všetkých svätých (1978)
Carpenter a jeho hudba "ta,ta,at,tááá,ta,ta! Jenom ta příšerná hudba mě pronásleduje... Kam se na tenhle starý snímek hrabou Vřískoty, Tajemství etc.
Psycho (1960)
Tenhle film jsem viděla asi tak 100x! Moc a moc doporučuji vidět originál, ještě více vynikne dokonalost A. Perkinse!!!
Kruh (2002)
První horor, u kterého jsem se opravdu bála! Méně je opravdu více a tady to platí dvojnásob! A ten konec - no jedna báseň. Obávala jsem se Happy ende a režisér mě pěkně setřel! Doporučuji pouštět pouze v kině... televize se na to nehodí...
Vyvolený (2000)
Hlavním problémem filmu je asi tempo... na mě příliš pomalé! Jackson je skvělý jako vždy! Spojení Jackson a Willis bude asi magické...
Šiesty zmysel (1999)
Samozřejmě bych mohla dát i pět , ale ta "šokující a revoluční" pointa mi byla jasná tak od půlky filmu... Nechci se chlubit, ale je tam strašně (až moc) indicií, aby jste to mohli vyřešit. Ale jeden z nej duchařským filmů, to určitě!!!
Znamenia (2002)
Proč proboha ten konec? Film má dobře budovanou atmosféru, Mel G. je taky dobrý... ale ten konec. Je to najednou jak z nějakýho Béčka až Céčka...
Legenda o vášni (1994)
Výkony herců jsou brilantní... pravda, na konci trochu moc tlačej na pilu (slzné váčky) ale i tak filmová romantická špička...
Podfu(c)k (2000)
Tak u tohohle jsem se fakt dobře bavila! Líbil se mi střich filmu (panák, letadlo, razítko) a taky Brad Pitt. I téměř happpy end (alespoň pro Turkishe) se k filmu výborně hodí...