Recenzie (49)
Jumanji: Vitajte v džungli (2017)
nedelna odychovka pekna grafika
Dunkirk (2017)
cele zle
Deň nezávislosti: Nový útok (2016)
boze to bolo horzne
Love (2015)
zaciatok som mal pocit ze pozeram tvrde porno no cim dalej plynul dej tym dalej som menej vnimal sex. Zaujimavy pocin ktory urcite stoji za pozretie.
Od pěti do sedmi (2014)
Sladke. Jak sa s nim bozkala v tej izbe bolo jasne z toho bozku ze sa s nim luci. Dalsie minus ze sa nevyzliekla. Pekna caja skoda.
Captain America: Zimný vojak (2014)
urcite lepsie ako jednotka
Temný prípad (2014) (seriál)
prva seria uplne super a tie dialogy v aute:D V druhej serii ma neuritelne zaujal Vince Vaughn pre mna dokonaly herecky vykon zral som mu to z ruky. Druha seria sa trosku dlhsie rozbieha ale pre mna mozno este lepsia ako prva.
Ex Machina (2014)
pre mna jeden z top v tomto roku.
Mission: Impossible 5 (2015)
cakal som viac. kazdopadne super
Krycie meno U.N.C.L.E. (2015)
ta ako hej bolo to dobre ale max 3 az take super to nebolo druhy krat by som si to nepozrel