Recenzie (3 497)
Teheránske tabu (2017)
Chvíľu sa to tvári ako menší chaos, ale za chvíľu sa z toho začnú črtať jednotlivé príbehy, ktoré sú dokonca prepojené. Spracovanie skvelé. Posolstvo jasné. Každý z tých hrdinov by si pre seba želal iný život, len ono sa to nie vždy dá.
Zabitie posvätného jeleňa (2017)
Oko za oko, zub za zub .. výborne Yorgos. 4,5*
Chronic (2015)
Veľmi silná a ťažká téma, ale aj takýto býva život .. mám rada tento typ filmov. Bez zbytočných slov, a v tomto prípade aj hudby. Zvláštna postavička ten David s nie ľahkým životom za sebou, aj pred sebou.
Dheepan (2015)
Z blata do kaluže .. natočené veľmi realisticky, ale nič iné som nečakala, Audiardovi takéto filmy skrátka idú.
Zvedá se vítr (2013)
Nádherná animácia, miestami až dokonalá a hudba ju krásne dopĺňa. Príbeh zaujímavý, aj keď z časti vymyslený, ale nenudí. Môže byť.
Proti prírode (2014)
Niektorí by radi utiekli, ale nemôžu. Niektorí utečú a vrátia sa možno silnejší ako predtým. Niektorí sa nevrátia vôbec. A niektorí utekajú a vracajú sa neustále. Výborný film, veľmi úprimný a intímny. Veľmi slušné spracovanie, skvostná hudba. 4,5*
Kde jsem doma (2020)
Domov .. nuž, ten jeho mu nestačil, on potreboval dokonalejší. Alebo, keď je mne zle, aj tebe bude. Španielom tieto psycho thrillery idú vskutku dobre .. ja som sa bavila.
Tichá noc (2017)
Raz darmo .. rodina predovšetkým.
Zeměpisec, který propil globus (2013)
Výborne napísaná postava pána učiteľa a Konstantinom zvládnutá na jednotku. Všetko tam je tak trochu cez čiaru (drzí žiaci, ľahostajný učiteľ, nestabilné vzťahy), ale ono sa to tak len tvári. Dobre sa mi na to pozeralo ... zaujímavý film.
Kráľ Richard: Zrodenie šampióniek (2021)
Príbeh Venus a Sereny som vôbec nepoznala. Ak to mal pán Williams presne takto naplánované, a ono sa to presne takto udialo, tak klobúk dole. Mne to prišlo ale príliš "dokonalé". Spracovanie ale slušné, muzika počúvateľná, príbeh šlape, Smith výborný, Bernthal ešte lepší. 3,5*