Obľúbené seriály (10)
Walking Dead (2010)
Hannibal (2013)
První série 80%, druhá 95% s hypnotizujícím koncem = 5*. Magnificent! --- edit --- Po třetí sérii 4*. Nikdy nekončící slow motion. Jediné plus snad byla hudba. Nuda.
Hrozba z temnoty (2005)
Penny Dreadful (2014)
Hra o trůny (2011)
Teória veľkého tresku (2007)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
True Blood: Pravá krv (2008)
Jessica Jones (2015)
Dobré mravy (2016)
Absolutne perfektni.