Recenzie (259)
Veľryba (2022)
Hvezda dolu za konec
Menu (2022)
Predvidatelny, ale moc jsem si to uzila
Grimcutty (2022)
Dobre jsem se pobavila. Samozrejme to stoji za hovno, ale zabava se taky pocita.
Lea má 7 životů (2022) (seriál)
Prijemne prekvapeni
Sucho (2020)
Prumerna detektivka
Boj o moc (2018) (seriál)
Nechapu, co na tom vsichni vidite
Temná dcera (2021)
Snad nikdy se mi nestalo, že bych usnula u filmu, a pak neměla sebemenší touhu si ho pustit znova.
Capitani (2019) (seriál)
Prumerna detektivka
Greenland: Posledný úkryt (2020)
Vypada to, ze nejlepsi parova terapie je apokalypsa.
Pomsta s chutí třešní (2021) (seriál)
Já jsem se dobře bavila.