Recenzie (107)
Mŕtva nevesta Tima Burtona (2005)
Konečně někdo natočil zajímavou pohádku..
Ospalá diera (1999)
Depp + Burton?Z toho nemohlo vzniknout nic špatného.I když jde o lehkovážné dílko jak jsme zvyklí tak je je dobře natočené..
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Pěkně natočeno,ale už jsem to viděl jinde a dřív.Zápletka je hned jasná a Tim Robbins mě nepřesvědčil,alespoň Morgan Freeman září jako vždy.No dal bych čtyři ale když vidím že je film v topce a dle mého neprávem dám tři...pardon.
Bastardi (2010)
Nesympatický hrdina a celkově otřesné výkony krom vyložených stálých hvězd.Až do očí bijící je to moc hrané,absolutně nesmyslné reakce a dialogy podporují už tak blbý scénář.Dvě hvězdy alespoň za snahu a songy starého bengora,než se z Rytmáče stál "král"..
Dva a pol chlapa (2003) (seriál)
To že Sheen má v každém oku raracha víme i z reálu.Proto dokonale ztvárnil roli takřka sama sebe.kurvy,chlast a chlebíčky mu chutnají až běda.Co ale dělá tenhle seriál tak solidním je ničení už tak zničeného bratra - budižkničemu,skrblíka,trapáka bez kousku soudnosti a charisma.A Charlie to umí dost dobře na to aby mě bavil.V prvních seriích seděla dobře i naivita Jakea,v dalších to už není ono.Harperová se svou mánií po mládí a vztahy se syny taky dobře perlí a ani Berta nebyla na škodu.Když vezmu že je téměř v každém díle díky Charlieho promiskuity vidět nějaká kůstka,tak se u tohoto seriálu dá celkem dobře bavit.Není to můj top seriál ale rozhodně mě baví.Viděny pouze všechny díly se Sheenem
Hore (2009)
Pro mě nejlepší animovaná podívaná,několik tříd nad Madagaskarem a dokonce dobou ledovou.Děda Fredricksen je jednoduše famozní a Rusell nebyl daleko pozadu.Trošku smutná scéna s paní Fredricksenovou tam trošku vadila,o to ale víc jsem držel dědouškovi palce.Pro mne nejlepší snímek svého žánru..
Wall-E (2008)
Skoro až nezdravě roztomilé,kreslené rodinné podívání o maličkém uklízecím robůtku podobnému Johnymu pětce.Osobně se mi líbil víc z těchto kreslených animáků už jen vzhůru do oblak.Rozhodně milé podívání pro všechny ročníky.
X-Men (2000)
Divím se sám sobě,ale tohle mě nějak nechytlo i když mi nevadil komixový batman,superman a svým způsobem Sin city.Tohle mi nějak moc degradovalo komixové příběhy.Ta atmosféra nebyla nějak cítit.Možná je to tím že předtím jsem o téhle partě neslyšel a nemám s nimi asi žádné pouto.Paradoxně jsem měl největší radost z Iana McKellena a jen proto že je to můj oblíbený herec..Jako určitě to není špatný film.spíše dobrý-3*
Sin City - mesto hriechu (2005)
Bombastická komixová podívaná dodržující pravidla.Excelentní noir atmosféra od začátku do konce ve všech čtyřech příbězích a stylizace která by nevadila ani marvellu.Takhle se měl točiti X-meni,hned by mi víc sedli
Výkupné (1996)
Trošku roztahané,kdežto geniální.Gibson sice zde nemá moc prostoru na hraní za to myšlenka udělat z únosce štvanou zvěř byla bombovní. Při prvním shlídnutí jsem si řekl "no jasně když už budu solit tak ať ten hajzl v klidu ani nesere".Miluju vynikající nápady a tímle mě tento film dostal,taková otočka zápletky se jen tak nevidí...