Obľúbené filmy (8)
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Rozpisovat sa tu aky je to bombasticky film nema cenu, to iste pochopite ak si precitate ostatne oslavne komenty. Ja len dodam, ze to je jeden z mala filmov ktore si pozriem radsej v ceskom dabingu (fakt brilantny) ako v originaly..
Sedem (1995)
Leon (1994)
Amélia z Montmartru (2001)
Vtedy v Amerike (1984)
Ako som tu uz dakde pisal prohibiciu milujem, takze pre mna to bola jasna volba.. U mna najlepsia gangsterka..