Recenzie (6)
Město vrahů (2013)
Nikdy více. Teda pokud nebudu chtít usnout po pár minutách...
REC (2007)
Film Záhada Blair Witch to opravdu silně připomíná. Ze začátku docela nuda, potom vskutku dost dobré...
James Bond: Skyfall (2012)
Opravdu povedené dílo. Bondovka trochu jiná než předchozí, ale nemůžeme čekat pořád dokola ten samý koncept.
Superman 4 (1987)
Za tři *. Ale šlo to se supermanem z kopce. Už třetí díl byl moc.
Superman II: Verze Richarda Donnera (2006)
Naprosto jiný Superman II, než jak ho známe. Kvalitnější děj, prostě všechno lepší. Doporučuji porovnat s původní verzí.
Mechanik zabijak (2011)
Jak zde již bylo mnohokrát řečeno, divák již na začátku tuší jak všechno dopadne...Ale na druhou stranu vymyslet něco, co tu ještě nebylo snad ani nejde. Takže spokojenost.