Recenzie (130)
Cesta von (2022) (seriál)
Na pomery HBO, neobycajne stupidne.
Atlanta (2016) (seriál)
Nieco tak svieze a kvalitne sa uz dnes tak lahko nevidi. Donald & Hiro su vizionari.
Trojuholník smútku (2022)
Tretia cast bola asi zbytocna, ak by film skoncil zaberom na bliziaci sa cln na konci druhej casti, mozno by som dal aj plne hodnotenie.
Batman (2022)
Ak to porovnavame s Marvelom tak Batman urcite vyhrava, je to naozaj poctivy film, kvalitne spraveny. Len zial ja uz nevladzem dalsi restart, asi som uz na to stary.
Legion (2017) (seriál)
Absolutny masterpiece, Legion mal stastie, ze vznikol este pred krutym dnesnym svetom, kedy by sa mu nedostalo pokracovanie po prvej sezone, my fanusikovia sme si vsak vydupali aj tretiu a dostali sme viac ako dostojne ukoncenie. Tento serial je skryty poklad, umelecke dielo na urovni hannibala ale s ucelenym a jasnym pribehom a dejom. Ak ma niekto problem tomu rozumiet, odporucam druhe pozretie a nebude to ani len trosku posobit Lynchovskym dojmom, prave naopak, bude to uplne jednoduche, jasne a genialne. Vizualna dokonalost s genialnym soundrackom su bonusy.
Pán prstenů: Prsteny moci (2022) (seriál)
Tento serial je fajn, vsetci mali ocividne nejake ocakavania ktore sa nenaplnili, ale ak ide clovek do tohto serialu bez predsudkov, tak sa normalne zabavi, a uzije si to. Ano viem, ze galadriel je starsia ako ostatni, viem trpaslici ziju pod zemou v uzavretej komunite, viem, ze hobiti neprisli z irska, chapem, ze dialogy trosku pokrivkavaju, a co? Stale je to fajn. Urcite lepsie ako nejaky 1899 alebo iny hype.
Medveď (2022) (seriál)
Najlepsi serial v roku 2022
Priznaj sa, Fletch (2022)
Pozeral som to kvoli Hammovi, ten nesklamal, ale naozaj sa viac zabavim pri jednej casti Colomba.
Všetko, všade, naraz (2022)
Ano, viac takychto superhrdinov
Nie, nie (2022)
Asi mam problem akceptovat motivaciu hlavnych hrdinov, a ked nerozumiem preco postavy robia, co robia, potom mi unika aj zmysel filmu. Vizualne a hudobne fajn, ale nic viac.