Recenzie (7)
Nevyhrožuj (1996)
Dobrá komédia zo srandovnými momentmi , ale treba si to pozrieť v pôvodnom znení, s českym dabingom to bolo úplne nudné...
Vesmírna pechota (1997)
Skorej by sa uchytil názov "Hviezdny Wehrmacht" :)
Čapajev (1934)
Z celého filmu sa mi najviac páčil ten bodákový útok bielogvardejcov. Na svoju dobu celkom dobrý film, výstupy niektorých postáv sú strašne teatrálne.***
Zasnežená romanca (1941)
Pohodový film ktorý dotvára zasnežená atmosféra a hlavná hrdinka, síce docela otravná, ale svojím spôsobom roztomilá. Hudba na jednotku.
Válečná generace (2013) (seriál)
Film podla mňa paráda, hlavne + zato že bol z pohľadu druhej strany (uvítal by som viac takých filmov). Z postáv sa mi najviac páčila premena Friedhelma z takmer pacifistu na bezcitného priam fanatického "germána". SS-Sturmbannführer Dorn - takých hajzlíkov čo bolo dosť aj u nás po vojne a keby len po nej....A k tým Poliakom, v AK bolo naozaj dosť antisemitov, ale to Poliaci neradi počúvajú. Podobné reakcie poľskej vrchnosti, boli pri filme Poklosie.
Čierna mačka, biely kocúr (1998)
Film dobrý, aj ked spočiatku je dej nudnejší, postupne naberá grády. Must See
Návštěva z oblak (1955)
Na svoje si prídu hlavne milovníci motoriek Jawa, kývačkami sa to tam len tak hemží