Recenzie (190)
James Bond: Dr. No (1962)
Prvni Bond. Klasika. Sem tam zadni projekce apod, ale stejne je to uzasny.
James Bond: Chobotnička (1983)
Bond 13 - po FYEO trosku pokles dolu, ale furt parada.
James Bond: Jeden svet nestačí (1999)
Bond 19 - rozhodne to scenaristicky melo vetsi potencial
James Bond: Len pre tvoje oči (1981)
Bond 12 - nejlepsi Mooreovka, navrat ke starejm dobrejm down to earth dilum
James Bond: Moonraker (1979)
Bond 11 - spolecne s TMWTGG nejhorsi, v podstate remake TSWLM a YOLT.
James Bond: Muž so zlatou zbraňou (1974)
Bond cislo 9 - spolecne s Moonraker nejhorsi ze serie...
James Bond: Quantum of Solace (2008)
Bond 22 - hodne zvlastni, ale me to perfektne sedlo
James Bond: Srdečné pozdravy z Ruska (1963)
Bond cislo 2, a hned jeden z vrcholu serie. Klasicka spionazka.
James Bond: Špión, ktorý ma miloval (1977)
Bond 10 - Moore se konecne nasel, co na tom, ze je to remake YOLT
James Bond: Thunderball (1965)
Bond cislo 4. Spolecne s FRWL nejlepsi s Connerym. Asi nejvic cool hlasky.