Posledné recenzie (20)
BloodRayne: Smäd upírov (2005)
zo začiatku to vyzeralo sľubne a potom to uz iba upadá, dej sa zbytočne preťahuje a zapletka je stále priehľadnejšia, až keď je koniec zistite že je to najlepšie....
Vicky Cristina Barcelona (2008)
pripadalo mi to ako telenovela, ale pritom to bolo bohatšie o herecke výkony a veľmi pekné prostriedie.. a najväčšie spestrenie bola penelope cruz, taká šialená španielska manželka a svojej úlohy sa ujala veľmi dobre, ktorá jej presne šitá na mieru..
Parfum: Príbeh vraha (2006)
Film sa mi nezdal natoľko putavý aby ma oslovil viac ako kniha...má svoje čaro to priznávam, ale inak sa mi veľmi nepáčil. Chýbali mi tam tie podstatné scény ktoré režisér vynechal a azda i preto sa mi to chvíľkami zdalo až znásilňovanie deja..každý kto už začne pozerať film, si urobí vlastné súvislosti a vsunuté vysvetlienia rozpravača počas filmu sa mi zdali veľmi narúšajúce.. čakala som oveľa lepší film