Recenzie (102)
Leaving Neverland (2019)
Pisne jsem poslouchla, posloucham, a poslouchat budu. Muj nazor je konstantni.
Úhoři mají nabito (2019)
Nenadchlo, film, ktery neni nutno videt. I kdyz herci hrali dobre.
Zrodila sa Astrid (2018)
Zivotopis Astrid jsem zhruba znala, takze jsem vedela o co asi tak pujde. Presto momenty prekvapeni a hezky zahrane obema jejimi muzi. Skvele Alba August jako Astrid Lindgren. Malokdo snad necetl knihy od Astrid, i kdyz o knihach a psani tento film moc neni. Je to zivot sam.
Zranené srdcia (2019)
Obsazeni fajn, Skarsgard, Knightley, nakonec zaver prekvapivy ci neprekvapivy, drama se nekonalo, i kdyz se to zdalo, takze vse dobre dopadlo a stastne zili az do smrti...
Albert Adrià, génius v kuchyni (2017)
Videla v ramci Febiofestu, pred Culinary cinema, takze v te symbioze prima akce, sice jidlo bez Alberta, ale i tak.
Woman at War (2018)
Misty to vypadalo i nadejeplne, ze bude Halla zit normalnim zivotem, ale kdo vi...
Odkaz vo fľaši (2016)
Ze serie ctyr filmu Jussi Adler-Olsena, dle jeho knih, jsem zfilmovane videla dva, a toto byl jeden z nich. Uz kvuli tem hercum, skvely Nikolaj Lie Kaas. Severske detektivky a filmy maji vzdy neco do sebe, jen jsem film videla pred delsi dobou, knihu jsem necetla, ale staci to i tak.
Všetko bude (2018)
Tusila jsem, ze film neni moje krevni skupina, a tak to i bylo. Lenka Vlasakova v roli policistky bezvadna, kluci taky, jen si nechci predstavovat byt rodice nekoho takoveho, ani v nejhorsim snu. Hlasky a pokusy balit holku, na kterou nemeli ani nahodou, dobre, nastesti se to nezvrtlo, dobre skutky s dedou, psem plus...ale jinak, nevidet ten film, o nic neprijdu.
Zložka 64 (2018)
Vahala jsem jit do kina nebo nejit, nakonec jsem udelala dobre. Videla jsem druhy film z teto ctyrdilne serie se skvelym N. L. Kaasem v hlavni roli Carla a jemu sekundujicim Asadem, kterereho ztvarnil Fares Fares...napeti od prvni chvile, socialni presah, jak kritiky pisou, zvlastni praktiky v Dansku v minulosti, ktere mnohym znicily zivot. Vzhledem k tomu, ze knihu jsem necetla, cekala jsem do posledni chvile, co se stane...skvely...severske filmy jsou proste skvele.
Útek zo Sibíri (2010)
V tomto filmu jsem poprve zaznamenala herecku Saoirse Ronan, od te doby jiz natocila mnoho filmu...napinave drama...