Obľúbené seriály (10)
Mestečko Twin Peaks (1990)
Hra o trůny (2011)
Dexter (2006)
Nebal bych se pridaj jeste o kapku vice krve a brutalnich zaberu,ale v sirokem spektru by to na kladnem hodnoceni jiste nepridalo......
Invázia (2005)
Narcos (2015)
Spartakus (2010)
Ženatý so záväzkami (1987)
Carnivale (2003)
S pocatku jsem si rikal:co to tu vsichni opevuji ten serial a hyri superlativy?Prvnich par dilu se jednalo o prumerne vypraveni s jemnym pridechem mysticna v krasnych exterierech s nadhernou vypravou,ale nic tak dech berouciho jsem tu nevidel!Ale postupne s kazdym dalsim dilem,zvlaste v druhe serii napeti,akce stupnovali a ja jsem jel jeden dil za druhym a nakonec zustal sedet s otevrenou pusou!Pro me exceletni zazitek,perfektni pribeh boje dobra mezi zlem a nakonec velke rozcarovani!!!!!.......kdy prijde zbytek?????