Obľúbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Tak o Forrestovi je tu zu napsano vsechno co se dalo.Ja muzu jen spolu s ostatnimi smeknout klobouk pred dokonalym herectvim Toma Hankse,perfektni rezijni praci Roberta Zemeckise.
Zelená míľa (1999)
King a vězení.Nic lepšího na plátnech není k vidění ,spolu s Vykoupením z věznice .Shawshank
Votrelec (1979)
Nejlepší filmové monstrum vesmíru,proti nejdrsnější astronautce země.
Predátor (1987)
Klasika nad kterou nic nemá! Arny v nejlepších letech a plné síle si poradí s vetřelcem s kosmu.
Návrat oživlých mrtvol (1985)
Tak tento film obsahuje vsechno co do podobnych kousku patri.U toho se nejde nudit,jen si vychutnavat veskere jemne nuance,ktere nam poskytuje.Mozna ze s snazili obslehnout Romerovy uspechy se zombie filmy,ale svou komedialnosti sli jeste dal a dali temto filmum novy rozmer.
Joker (2019)
Světáci (1969)
Není důležité,že se to nestalo.Ale že se to mohlo stát......! :-)
Vec (1982)
Uprostred mrazivych plani a dechberouci hudby se objevila Vec.John Carpenter natocil jeden s kultovnich horroru,kteremu cas neubira na kvalite.Atmosfera tohoto filmu ma blizko k dokonalosti,prostredi opravdu ponure,Vec muze cihat vsude.