Recenzie (29)
Babovřesky (2013)
Skvělá relaxace, pohoda, zábava. :-)
Habermannův mlýn (2010)
Drsný film!
M.A.S.H. (1972) (seriál)
the best of
Kriminálka Anděl (2008) (seriál)
super!!!
Nezmieriteľní (1992)
Superb!
Psanec Josey Wales (1976)
Superb!
Dobrý, zlý a škaredý (1966)
Superb!
Pre pár dolárov naviac (1965)
Superb!
Za hrsť dolárov (1964)
Superb!
Chalupári (1975) (seriál)
Na tento seriál se dá dívat pořád dokola :))