Recenzie (367)
Doba ľadová 2 (2006)
Zklamání, víc Scrata, víc vaty, míň zábavy. Když tvůrci nevědí kam dál, dají tam nějaký zbytečný hudební číslo. To jim fakt nesežeru a trojka ne! 5/10
Doba ľadová (2002)
Docela slušný, ale urvanej jsem z toho teda nebyl. Za Scrata je ale povinnost dát aspoň ty čtyři. 7/10
Karcoolka - Skutočný príbeh o Červenej čiapočke (2005)
Kravina na entou, ale když není co dělat... 4/10
Hmla (2005)
Viděl jsem Carpenterův originál a nenadchl mě. A tohle mě taky nenadchlo, ale docela se mi to líbilo. Atmosféra slušná a k tomu má u mě každej film, kde hraje někdo ze Ztracených, automaticky hvězdičku navrch. Takže tři. 6/10
Skrotená hora (2005)
Ale nakonec to docela šlo. Čekal jsem větší nudu, šel jsem do toho fakt docela skepticky, a ono to bylo fakt dobrý. Ne žádná bomba, ale když ji člověk nečeká, musí být spokojenej. A já jsem. 8/10
Mariňák (2005)
Tohle je film, na který jsem dlouho čekal. Parádní satira, která se obouvá nejen do války v Zálivu, ale do válek obecně. Jak říká jedna z postav: "Serte na politiku. Teď jsme tady. Na ničem jiném nezáleží."Skvostný Gyllendhaal mě totálně odrovnal. Trochu zbytečný je Jamie Foxx, ale furt super. A Sam Mendes je bůh! Uvidíme, co natočí příště. Ale kdyby už točil jenom samý kraviny a odpady, tak za tohle má u mě místo mezi skvělými režiséry. 10/10
King Kong (2005)
Nevím, no. Docela mě to zklamalo. A to jsem se snažil udržet očekávání na uzdě. Ale po Pánu Prstenů se prostě od Jacksona čekala další ultimátní pecka a tou pro mě King Kong nebyl ani zdaleka. Herci paráda, triky paráda, Kong paráda, ale stopáž, přehnané ambice a spousta zbytečných scén srážejí hodnocení dolů. Je to velká škoda, mohla z toho být legenda. 7/10
Obchodník so smrťou (2005)
Výborné. Andrew Niccol je jeden z největších režisérských příslibů současnosti. Cage zase jednou hraje famózně, Jared Leto a Ethan Hawke nic nekazí, patřičně nekorektní hlášky jsou samozřejmost. Prostě bomba. 10/10
Narnia: Lev, šatník a čarodejnica (2005)
Tak jestli jsem zdrbnul čtvrtýho Pottera dvěma hvězdičkama s tím, že je dětskej, to jsem netušil, co mě čeká u mnou toužebně očekávaných Letopisech Narnie. Čekal jsem nejlepší fantasy od Pána Prstenů, čekal jsem dokonalou podívanou, která mě velkolepostí a silou příběhu zarazí do sedačky, a co jsem dostal? Trapnou, skoro až televizní pohádku s extrémně nesympatickými postavami a otravným křesťanským podtextem. Když přijel Santa Claus, chtěl jsem opustit kino. 2/10
Harry Potter a Ohnivá čaša (2005)
TRAPAS! Po super trojce jsem se hecnul a vyrazil na čtyřku do kina. Zklamání bylo značné. Návrat "kvality" k jedničce a dvojce jsem opravdu nečekal. Mike Newell nesahá mistrovství Alfonsa Cuaróna ani po kotníky. Je to dětský, je to nudný a příště mě už na Pottera nikdo nedostane. Možná na DVD. 4/10