Recenzie (124)
Otec a otec (1983)
Mnohem lepší než americký remake.
Tiesňové volanie (2018)
Napínavý jako kšandy! V podstatě celý film mě udržoval v napětí..K tomu ten závěr! Tvůrci z minima vymáčkli naprosté maximum.
Legenda 17 (2013)
Ploché sportovní drama s nezajímavým hlavním hrdinou. Nejspíš jsem čekal víc , protože mám velice rád sportovní tématiku.
All or Nothing: Manchester City (2018) (seriál)
Jsem fanoušek United, ale tohle se povedlo!
John Wick 3 (2019)
Jednička byla celkem fajn. Dvojka blbost, ale pořád solidní choreografie soubojů. A trojka? Působí jako béčkový (až céčkový) akčňák s unreal scénami, které přebijí debilní dialogy mezi nezajímavými postavami. Až mě to přivádí k otázce: Jak mohl někdo vyhodit 75 Milionů dolarů, aby natočil takovou ptákovinu? Odpověď je jednoduchá: Protože to do pr*** vydělá 325 mil.
Zabijakov osobný strážca (2017)
Hodnoceno po 20ti minutách. Dýl jsem to nedal. Tenhle typ komedií prostě nechápu.
Viděl jsem ďábla (2010)
Od Hollywoodských slátanin tu máme přímočarou korejskou jízdu. Sadistický thriller, který si rozhodně budete dlouho pamatovat.
Diego Maradona (2019)
Výborný! Složeno pouze ze záběrů z 80tých let s komentářem legendárního rebela Diega Maradony. Už jsem pár sportovních dokumntů viděl, ale tohle je naprosto odlišné. Nahliží na Diega naproto upřímně. Není to ten typ oslavných dokumentů jako například dokumnty o Alim. Diego měl své problémy a jak to bylo se slavnou ,,Boží" rukou na MS? Pokud jste fotbalový fanoušek, máte povinnost si to pustit. PS: Nebudete litovat.
Kobiety mafii (2018)
Tohle poláci umí! Natočeno ve stylu filmů Pitbull. Ovšem na scénáři si dali pánové ještě více záležet. I druhý díl je dobrý... Čekám na třetí pokračování.
Oscar (1967)
Skvěle zamotaná francouzká komedie. Louis de Funès zde předvádí standardní šílenosti. Dobře jsem se bavil a to je přeci úkol komedie, proto plný počet.