Obľúbené seriály (10)
Pohotovosť (1994)
Priatelia (1994)
Panství Downton (2010)
Klinika Grace (2005)
Mrtví jako já (2003)
Dobrá manželka (2009)
Velké překvapení! Nečekala jsem, že seriál bude až tak "právnický". Hlavní zápletka není sice špatná, ale různé kauzy z jednotlivých dílů, které se přímo netýkají žádné z postav, mi přijdou mnohem zajímavější. Můj oblíbený díl je zatím ten, kde se porota radí, nemůže se rozhodnout a rekapituluje průběh soudu, netradiční pohled na věc a dobrý případ.