Recenzie (341)
James Bond: Spectre (2015)
Při závěrečné scéně mi pár slziček ukáplo. Ačkoli kvalitou Spectre nijak nevybočuje, dojímá mě - že to bylo naposledy, kdy tu účinkoval Crage. Líbí se mi spousta odkazů na klasické bondovky. To jak Madnes vyčistil cestu pro své pokračovatele. --- Další bondovky bez pochyb brzy přejdou, ale dle mého názoru je tento žánr u konce - budoucí filmy s agentem 007 si nechám ujít --- jedině pokud do hl. role nebude obsazen Ewan McGregor!
Nakupuj, dokud nepadneš (2009) (TV film)
Dokument můžete shlédnout zde: https://www.youtube.com/watch?v=AwO7KFQpdv8 Co říct víc? Pisálek "Magyar" se rozčiluje, že známe problém, ale neznáme řešení. Cesta ven je dle mě velice snadná --- stačí přestat nakupovat v supermarketech! Nespalovat fosilní paliva! Místo filmu raději číst odbornou literaturu na toto téma! Sdílet podobné dokumenty dalším divákům! Recyklovat plasty! Potlačit touhu po levném spotřebním zboží! Chránit křehkou přírodu a zvířátka!!! ---- Planeta a život za to stojí!!!! PS: Jestli chcete téma nakoumat trochu více do hloubky doporučuji (youtub) kanál "tomaš hajzler".
Štyri slnká (2012)
Přesně nevím kdo to říkal? Mýtus o tom, že kvalitní filmovou hudbu při sledování (správně) nemáte vnímat. Já tvrdím opak, dnes se mi to opět potvrdilo! Jsem dokonce přesvědčený, že kvalitní soundtrack může diváka nalákat více než film samotný!
Na hrane zajtrajška (2014)
Velký film, neuvěřitelně chytlavý a koukatelný! Bohužel s jednou obrovskou chybou ve scénáři. Tom Cruise má schopnost "restartovat" den - to je v pořádku (známe to z jiných filmů, např.: Groundhog Day). Scénáristé si trošku pomohli tím, že nechají Billa probouzet vždy s dvoudenním zpožděním. Né to ráno, kdy začíná invaze, ale den předtím - takže má nekonečno času na trénink.
Stratené dievča (2014)
Jediná chyba je, že film nekončí o 45minut dřív! Ve chvíli, kdy je prozrazena pointa - měli následovat závěreční titulky!
Veľký Gatsby (2013)
K tomuhle snad jen dvě věci. 1) koukatelné i bez nutnosti znát knižní předlohu (dokonce člověk, který knihu četl - film doporučil). 2) skvělý soundtrack! Nadprůměrně kvalitní sám o sobě, nemluvě o "The XX" (což je kapelka mého života!).
Siedmy syn (2014)
Klasická popcornovka pro zabití sobotního večera. Co k tomu dodat? Jestliže se bavíme o sekci filmů určených pro samoúčelné pobavení - mě osobně tohle potěší více než např.: přeceňovaný HOBIT.
Traja bratia (2014)
Bez problémů koukatelné díky Svěrákovské režii a scénáři - hlavní věc, která láká diváka do kina! Vlastně jediné co mi vadí jsou otravné písničky. Co dodat? Pohádka, která si během Vánočních svátků najde cestu do našich obýváků.
Lucy (2014)
Stylovka hodna návštěvy (letního) kina. Kousek o kterém se rozhodně bude bebatit v kino-kavárnách. Mě osobně rušily kýčovité post-metrixácké akce (především: automobilová honička). Co říc víc? Film, který běžného koukálka pobouří, mě automaticky udělá radost.
Noe (2014)
Samozřejmě film roku. Jenže konkrétní tématika se dá natočit buďto špatně nebo úplně špatně. Ačkoli je snímek bezchybný koukat se na něj prakticky nedá - nenajdu jedinou světlou stránku. Tedy puntíky jen za odvahu (a osobní sympatie) tvůrců.