Posledné recenzie (464)
Pět let (2022) (seriál)
Dialogy jsou misty velmi umele. Spis jak poucky od psychologu. Postavy vsechny nesympaticke: tema mohlo byt zajimave (odlisne pohledy na stejnou situaci), ale uplne mi nesedlo zpracovani. Zbytecne moc vaty, zbytecne dlouha stopaz, spousta zbytecnych scen a dlouhych zaberu.
Pád domu Usherů (2023) (seriál)
Netflix a jeho “eat the rich”. Kdyby tam furt tak netlacili na pilu, ze bohati = zmetci, tak by to bylo lepsi. Ale takhle je to ploche, unavne, aktivisticke. Na druhou stranu tam byly nektere dost dobre natocene a jine sokujici zabery, a bylo to napinave. Misty jsem se fakt bala divat. Ocenuji, ze tam nebylo moc primitivnich lekacek. Ale videt ten serial jednou stacilo azaz. Predevsim me vadil scenar a psychologie postav. Postavy byly vicemene vsechny spatne, at na vnucku, byvalou i soucasnou manzelku a statniho zastupce. (Ktery samozrejme musi byt cernoch a gay s detmi. ) Vsichni ostatni jsiu prece bohati a tak spatni. To je trochu skoda, videt to takto cernobile.
BANGER. (2022)
prvni pulhodina je slabsi. Pak se to celkem rozjede. Na jednu stranu je to docela takove cliché a predvidatelne. Na tu druhou i uveritelne, ze takove postavicky existuji. Par vtipnych hlasek. Na ceske pomery 4*, mezinarodne videno 3*. hlavni herci perfektni. Vedlejsi uz byli nekteri slabsi. Zaverecny song za me hodne v pohode, na to, ze ten styl neposloucham. Smutne na tom je, ze znam jednoho typka, co si fakt mysli, ze se proslavi v rapu. Ze si ho jen nekdo musi vsimnout. Loni ho zavreli. Nedealoval, ale ma fetem zniceny mozek.
Posledný denníček (4)
Můj nejoblíbenější španělský film
Jelikož se učím španělsky, tak je toto docela nasnadě.... Konečně jsem narazila na film, který budu moci shlédnout více jak jednou!!! tradadadá: Všechny polohy lásky - konečně ŽÁDNÝ Almódovar!!!! :)