Recenzie (69)
Perfect Days (2011)
Velmi příjemný oddychový film. Všichni herci byli skvělí, včetně Kotka - pro mě jedna z jeho nejlepších rolí. 70%
Sucker Punch (2011)
Film, u kterého si obhájíte jakékoliv hodnocení. Zkuste někomu převyprávět, o čem Sucker Punch je a zjistíte jak pošahaný ten příběh je. Ale tak skvěle natočenou pošahanost, to se jen tak nevidí. Jedno vím jistě, Sucker Punch chci vidět znova a ani pořádně nevím proč. Asi mám rád ujeté filmy. PS: Po shlédnutí Director´s cut zvyšuju hodnocení na 100% :-)
Thor (2011)
Příšerný český dabing velmi kazí zážitek z jinak celkem podařeného odpočinkového filmu, u kterého bych ani nečekal, že se tolik nasměju.
Tron: Dedičstvo (2010)
Audio-vizuálně absolutně dokonalé. Klaním se Daft Punk. Příběh neurazí, nenadchne.
Kráľova reč (2010)
Lepší film jsem hodně dlouho neviděl. Vyhrané Oscary si film určitě zaslouží (zejména Colin Firth). Sice je teprv březen, ale myslím si, že to byl kino zážitek roku.
Machete (2010)
Neskutečná jízda od první minuty až do té poslední. Nečekal jsem takhle parádní nářez..Smál jsem se víc než u většiny komedií :-)
Resident Evil: Afterlife (2010)
Panebože, co to bylo!!!!Vydržel jsem půl hodiny. Čekal jsem oddechovku, u které vypnu, očekávání žádná, ale tohle....Bych napsal lepší scénář i já :-)))))
Bournovo ultimátum (2007)
Nejlepší díl z celé trilogie. Prostě bomba...
Zámena (2010)
Jediný, kdo mě v tomhle filmu bavil byl malý Sebastian. Jinak ztráta času.
Habermannův mlýn (2010)
Nebýt Rodena, dám jen 20%. Obrovské zklamání. Němci jsou strašní herci, dabing hrozný, osudy postav mi byly u prd.... Jedniná scéna, která ve mě vzbudila emoce byla ta s Rodenem a německým vojákem v lese.