Recenzie (69)
Traja cudzinci (2008)
Absolutní vykrádačka o 100% lepšího a hrůzostrašnějšího ILS s velmi trapným koncem.
Mary a Max (2009)
Animovaný film o přátelství Vás chytne za srdce. Pravdivější a reálnější než mnohé hrané filmy.
Pavučina snov (2003)
Knížka byla samozřejmě mnohem lepší, ale kdy jsou čtenáři s převedením příběhu na plátno spokojení, že? Možná kdyby režíroval Darabont. Ten si s Kingovkama umí poradit jako nikdo.
Freddy proti Jasonovi (2003)
Skvěle jsem se pobavil. Souboje Fredyho a Jasona jsou bezkonkurenční :-)
Funny Games USA (2007)
Absolutně zbytečný remake.Haneke na to měl sice víc peněz a holywoodské herce k tomu, ale herci ve starší verzi byli 100krát lepší. Člověk jim všechno věřil a trpěl s nimi. Naomi Wats mi do role maminy prostě neseděla a když už tam Haneke dal takovou kočku, tak ta kamera mohla sjet trošku níž :-) Zajímalo by mě jestli byl Haneke se svojí prací nakonec spokojen. Rada pro všechny : Pokud jste film neviděli, radši si pusťte starší evropskou verzi.
Uvnitř (2007)
Tak to byl brutální masakrrrrrr
REC (2007)
U hororů se už málokdy bojím, proto se na všechny koukám pozdě v noci, aby atmosféra byla co nejlepší. U téhle noční projekce jsem se málem po.... strachy. Všechny Balguerovy filmy mohu jen doporučit a [REC] je pro mě zatím nejlepší horor 21.století.
Funny Games (1997)
Nebýt promluv do kamery k divákovi a scény s přetáčením času zpět dálkovým ovladačem byl by Funny Games dokonale sadistický thriller. Těmahle drobnostma to Haneke docela posral a hodně mě to mrzelo.Kdybych si odmyslel tyhle asi 3 scény, dal bych filmu bez debat 100%. Takhle ale bohužel nemůžu.
Gauneri (1992)
Tarantino je génius a celá jeho tvorba je dokonalá a úžasně originální. Tenhle film mám od něj asi nejradši.