Recenzie (83)
Iron Man 3 (2013)
Ze všech dílů největší "blbost" a tím pádem i nejlepší, řezal jsem se jak pominutý.. :-)
Tráva (2005) (seriál)
Super seriál u kterého můžu vypnout mozek a bavit se. Tak se nasměju snad jen u Californication a TBBT. Škoda, že po 6. sérii šla kvalita už dolů..
Perníkový tatko (2008) (seriál)
Seriálový skvost, z kterého by si ostatní producenti měli brát příklad! Určitě za nějaký ten pátek si ho pustím znovu..
Agenti S.H.I.E.L.D. (2013) (seriál)
Po pilotu to nevypadá špatně, ale mohli to vzít za vážnější konec a nesnažit se z toho dělat nerd komedii.
Californication - Orgie v Kalifornii (2007) (seriál)
Drogy, alkohol, sex a do toho nikdy nekončící láska k ženě a dceři, která jde pomalu v otcových stopách. Duchovny se pro tuto roli narodil!
Ray Donovan (2013) (seriál)
Jeden z nejcharismatičtějších hlavních hrdinů za poslední léta, to je Ray Donovan!
Homeland - Zradca (2011) (seriál)
Claire exceluje! Po prvních dvou sériích si Homeland u mě vytvořil závislost.
True Blood: Pravá krv (2008) (seriál)
Od přihřátého Twilight stylu až po válku mezi upíry, lidmi, vlkodlaky, atd.. Začátky nic moc, ale po té mě to chytlo a nemůžu si stěžovat! Oblíbenci: Eric a Jesicca.
Banshee (2013) (seriál)
Z nenápadného seriálu se z Banshee vyklubal(pro mě) jeden z nej objevů roku.
Dva a pol chlapa (2003) (seriál)
S Charliem 95%, co epizoda to perla. Začátky s Ashtonem 50%, tak trapný humor jsem dlouho neviděl, ale z nutnosti jsem to přečkal a sledoval dál a vypracoval se na slušný nadprůměr. Teď 80%.