Recenzie (17)
Piráti z Karibiku: V neznámych vodách (2011)
"Ty máš nůž?" "Nůž né." To mi stačilo. Byla legrace a kdo tvrdí, že ne, je suchar. Nechápu, proč se od takových filmů čeká vždycky něco víc. Točí se, aby na ně lidi chodili do kin a občas si je pustili v televizi, ne aby uchvátil svým neuvěitelným příběhem nebo něčím jiným. S herci a příběhem spojenost. A někdy pozdějc, až budu chtít vidět nějakou oddychovku, u který se zasměju, šáhnu po něm.
Turínsky kôň (2011)
Ou! Tak tenhle film musíte buď milovat nebo nesnášet, nic jinýho nepřipadá v úvahu, aspon mě to tak přijde. Já bohužel patřím k těm druhým. Nemyslím, že jsem úplný umělecký barbar, ale v tomhle filmu bylo na mě navaleno umění trochu víc, než je zdrávo. Perfektní hudba, černobílé záběry, ale 7 dní vichříce, pojídání brambor a převlíkáníse je na mě moc. Druhá hvězdička je za autorův rafinovaný popis filmu.
Občiansky preukaz (2010)
Milý a navzdory té době, i vtipný a nenásilný. Díky pánovi v kině, který hned při úvodní scéně v tělocvičně pronesl: " Hele, tohle si pamatuju," i dist autentický. Šabacha mám ráda a tohle zpacování se povedlo, přišlo mi to trochu jako pokračování Pelíšek.
Imaginarium Dr. Parnassa (2009)
Skvělé herecké obsazení, kostými, atmosféra. Jinak nic. Nuda,¨ke konci trochu akcem ve finále jedno velké zklamání.
Harry Potter a Dary smrti - 2. (2011)
Když nebudeme srovnávat knihu a film (protože drobné výhrady tu jsou vdžycky, ale v tomto případě opravdu jenom minimální), tak musím říct, že Relikvie smrti obě části jsou po Vězni z Azkabanu zas jednou kvalitní zfilmování knižní předlohy. Obavy ze zkaženého finále se nakonec nepodtvrdily (HURÁ!). Jediné bez čeho bych se obešla (jak v knize tak i filmu), je ono pověstné "PO 19 LETECH". Tahle scéna ve filmu jedině podtvrzuje, že je navíc jak v knize tak i ve filmu - obtloustlý Ron působí stejně směšně jako Harryho mladší syn jménem Albus Severus Potter ( ještě, že mu dala "jenom" dvě jména.) Celkově však velmi zdařilý filmy, hvězdičku ubírám za těch 19 let.
I Love Luci (2010)
MFF KV 2011 - "Boží cesty jsou nevyzpytatelné."
Prežiť svoj život (2010)
Takovéhle filmy hodnotit neumím. Typický Švankmajer! Nebýt na fesťáku a nesedět někde uprostřed,tak jsem tak trochu v pokušení odejít jako někteří ostatní z kina, ale nakonec jsem zůstala a jsem ráda.
Nicholas G. Winton - Sila ľudskosti (2002)
Asi jediný dokument u kterého mám na krajíčku a většinou to nevydržím a bulim jak stará želva. Klaním se.
Mary a Max (2009)
Skvěle animované, výborná volba pro tento námět. Hraný film by to tolik nezachytil a byla by potřeba většího emocionálního rozpracování, které animák nepotřebuje a při tom si člověk řekne, že to bylo emočně vyčerpávající. Vtipné, poučné, pravdivé.
Vicky Cristina Barcelona (2008)
Jedno velké zklámání. V první třetině filmu jsem čekala, kdy to konečně vypukne, v polovině, kdy už to konečně skončí. Příjemná atmosféra Barcelony, nádherná Penelope, chytlavá hudba - a to je asi tak všechno. Příběh o dvou zmatených rozmazlených ženských, které roupama neví co by - skoro mi leze na jazyk "typický Američani", ale ono to asi bohužel neplatí jenom pro ně.