Recenzie (115)
Temnota (2016)
Kromě zbytečně rychlého konce, docela slušná průměrná horrrová variace na Poltergeista ;)
Polednice (2016)
kdyz jdete na slibovany cesky horor, s oblibenymi a vlemi kvalitnimi hereckami a dostanete dalsi socialni drama jako od Bohdama Slamy, je to marny... dalsi pokus dat ceskemu filmu sanci, ale tohle je uz fakt divny. Nechtel jsem zadny hororvy velkofilm, aspon naznam Juraje Herze by stacil, ale tohle? Vzdyt to musel nekdo schvalit, cist scenar, dramaturgicky obhajit? no nic... placu na nespravnem hrobe.
Dánske dievča (2015)
Proste paradni pribeh, rezie, herecke vykony, vsechno. Jdete na to! ;)
Revenant Zmŕtvychvstanie (2015)
film vybornej, jen strasne dlouhej... nic vic...
Legendy zločinu (2015)
Vztah mezi Hardym a Browning je zajimavejsi nez cele gangsterske prostredi a to co se tam deje...
Black Mass: Špinavá dohoda (2015)
nuda s deppem, ktery je porad v jedne herecke poloze za cely film! skoda...
The Hollow (2015) (TV film)
ten scenarista by mel vratit honorar... a ty tri herecky jakbysmet... a reziser taky...vlastne vsichni...to je fakt neuveritelne nepovedeny film, i na televizi...
Pontypool (2008)
Nápad výbornej, za jednu hvězdu, hlavní hrdina za druhou... ale na dobrej film to nestačí...
San Andreas (2015)
Ještě, že jsem na to nešel do kina...
Rezistencia (2015)
jestli se na tohle diva dnesni mladez, tak potes panbuh co s nama bude za deset let...