Recenzie (26)
Priatelia (1994) (seriál)
nikdy sem u přátel nezasmál. nikdy
Nick a Norah (2008)
Indie? in deed ! Každej správnej indie elitář tenhle snímek ocení. Atmoška... noční NY ... Možná se mi to líbilo víc než Juno...ale to je daný pouze tim, že v NaNIP je víc akce...víc stageů...a hlavně Kat Dennings. |4,5*|
2012 (2009)
je to přecpaný tuctovýma hláškama, amerckejma prezidentama a luxusnim CGIčkem. A ještě mě dost znepokojoval ten digitál, na kterej se to natáčelo...zlatej analog.
Ali G Indahouse (2002)
Opět. Lidi kteří níž než 2* tenhle film nepochopili. Neni to jenom o toaletním humoru.
Štvrté proroctvo (2009)
Když se přenesu přes ultra-jednoduchý scénář, tak sem byl velice překvapen. Cage je pro tento žánr zrozený. Ve filmu je i jistá biblická symbolika a -věřte tomu nebo ne - film má i hlubší význam. Spousty svérázně vyřešených animací (včetně finálního armagedonu) mě přinutili pustit si tyto scény znovu. + Geniální scéna, kdy se Cage prochází mezi trosky letadla a hořícími lidmi je absolutně beze střihu. 7/10
Dokonalý trik (2006)
Tak film s tímto obsazením, musí vždycky chytnout za srdce... Ch. Balea sem měl zafixovanýho jako herce o dvou hereckých polohách, ale tady mě přesvedčil, že zvláda dokonce 5 hereckých poloh. Dokonce všichni herci amerického původu luxusně imitovali britský přízvuk. Jinak sladká Scarlett a Piper Perabo + David Bowie (frajer) v podobě Tesly s pofidérním Ruským přízvukem ... no lepší 4*
Bratia z donútenia (2008)
Musim s ze smutkem na duši konstatovat, že lidi co tady dávaj odpady a jedno hvězdičkové hodnocení, museli mít špatný dětsví, nebo je někdo sexuálně zneužíval. Ve filmu sice převládá toaletní humor, ale sakra lidi dyť jde o recesi. Krásně sem si u toho filmu odpočinul. Frat Pack se prostě nezapře. Jinak umíram u hlášek typu : "Urazil sem 800 mil abych tě naplnil semenem" lepší 4*
Pokémon (1997) (seriál)
základ + nostalgie.
Mocní hviezdni jazdci (1995)
čistě z nostalgie 3,5*... luxusní Ivan Sliz. btw můj nejoblíbenější byl vždycky Tommy (bílej).
Bratz: Sladkých šestnásť (2007)
Totální luxus...když to berete s nadsázkou (samozřejmě ono se to jinak brát nedá) . Nejvíc mi imponují egocentrické vystoupení záporné hrdinky, typu It's Only Me , Everybody Wanna Be My Friend apod. + Luxusní kýčovitá do oka bijící stylizace...