Recenzie (190)
Já, společnice (2016) (seriál)
První série slušných 70℅ Druhá série i z úžasnou Annou Friel jen 50℅ a třetí sérii sem teda moc už nechápal díky malému cameu Dadario 30℅
Černý krab (2022)
No nic moc, docela velké zklamání.
Myši patria do neba (2021)
Nádherná záležitost pro celou rodinu
Reacher (2022) (seriál)
Trochu z toho cítím Banshee ale vůbec to nevadí 😀😀
Karel Svoboda - Šťastná léta (2020)
Mě se to líbilo
Matrix Resurrections (2021)
" No to je teda bordel". Věta jedné postavy, která dokonale sedí i na děj filmu. Rád sem zavzpomínal.
K zemi hleď! (2021)
Ale jo já todle mohu.
Nikto (2021)
Prostě báječný film. Už aby byla dvojka
Nie je čas zomrieť (2021)
Dokonalé ale moc dlouhé.
Služka (2021) (seriál)
Úžasné