Recenzie (55)
Kurz manželskej túžby (2021)
Mě to bavilo. Příjemně civilní Radek Holub, netypická Jana Plodková, skvělá Ivana Uhlířová, vlastně tam nebyl nikdo, kdo by mě štval.
Last Christmas (2019)
Jako sorry, ale víc než eskapády hlavní hrdninky mě zajímal příběh její šéfové a její obchůdek s vánočními potřebami. Chci více obchůdku s vánočními potřebami!
Stratené mesto (2022)
Úplně zbytečná a sterilní vykrádačka o ničem. Není to taková ta laciná béčková kravina, která vás pobaví. Je to drahá kravina, u které se nudíte. Vlastně ani nevím, za co dávám ty 3 hvězdy. Nejspíš za Brada, který si během svého pětiminutového účinkování ukradl film pro sebe a (s mírnou závistí) za Sandru, kerá je v jejich letech stále šik baba, aniž by působila vypreparovaně.
Nie je čas zomrieť (2021)
Ne
Santa je stále úchyl (2016)
Počet kladných postav - 0, počet dobrosrdečných prosťáčků s mentálním postižením - 1, počet oplzlých nechutných kreatur - 3, počet pipin, který na tyhle typy letí - 2. Ochota ještě někdy tohle dílko zhlédnout - limitně se blíží nule. P. S. - Billy Bob Thornton sice pořád vypadá dobře, ale tady se v tom bahně vyválel pořádně.
Žena v čiernom (2012)
Hm....
Bridgertonovi - Šustot sukně (2020) (epizóda)
Epizoda 6 - Dějiny sexuálních praktik na venkovských sídlech Anglie počátkem 19. století v obrazech, aneb Co nám Jane Austenová zatajila : )))
Posledná aristokratka (2019)
Ploché. Ploché postavy, plochý děj, plochý humor. Rozesmálo mě jen naci WC a to je trochu málo.
Zombieland (2009)
A takový to mohl být pěkný rodinný film o hledání rodinných hodnot a sounáležitosti čtyř ztracených duší nebýt těch litrů krve a střev a zastřelených, rozsekaných, rozdrcených, přeříznutých, dekapitovaných a přejetých zombíků : )
Zombieland: Rana istoty (2019)
Dvojka, která v kvalitě v pohodě stíhá jedničku, je to pořád sranda a nové postavy tomu dodaly štávu - "To je ta slavná oválná pracovna? A proč se jí vlastně říká oválná?"