Obľúbené seriály (7)
Monster (2004)
Hviezdna brána: Atlantída (2004)
Hviezdna brána (1997)
Jedna hvězda dolů za poslední 2 série. Měly i světlé chvilky, ale přece jenom Oriové na Goaldy nemají, za to Vala to zachraňuje :D. Prvních 8 sérií perfektní, pro mě kultovní záležitost.
Elfen Lied (2004)
Červený trpaslík (1988)
Hra o trůny (2011)
Pán času (2005)
Úprava: Beru zpět všechno špatné co jsem řekl o Mattu Smithovi. Každý doktor má něco do sebe a každý z nich zapadá až do podivuhodně perfektně vypracovaného příběhu se spoustou spojitostí sahajících až k originálnímu Doctor Who z roku 1963. Efekty i hudba se mi líbily a herecké výkony jakbysmet. Je vidět že si všichni doktoři svoje role užívají, no uvidíme co nám předvede Capaldi, zatím 5*.