Obľúbené filmy (10)
Pasca na rodičov (1998)
Tenhle film sice není nijak extrémně odlišnej od ostatních, ale mě prostě zaujal, dokázal bych se na něj koukat dokola...
Pán prsteňov: Dve veže (2002)
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
revoulce už od prvního dílu
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Warcraft: Prvý stret (2016)
Strážcovia Galaxie (2014)
Nevěděl jsem co od filmu čekat, ale musím říct, že jsem mile překvapen. Znáte ten druh filmu, o kterým si myslíte, že je to totální pí*ovina, ale díky tomu je to vlastně super podívaná? Tak přesně to jsou strážci galaxie. Banda idiotů zachraňuje vesmír, jeden trpí komplexem ztráty matky v dětství a kompenzuje si ho poslechem hudby ze sedmdesátek nebo co to bylo za desetiletí, ganster mýval ze stromem otrokem, nabušenej zelenáč co touží po pomstě a sexy mařenka. Ideální tým. Všechno dopadlo dobře a ještě jsme si na konci pobrečeli. Né fakt, bylo to dobrý :-)
21 Jump Street (2012)
22 Jump Street (2014)
Mámy na vzestupu (2024)
Natočeno zcela jinak než většina dnešních dokumentů. Velmi silné reálné příběhy, které člověka donutí přemýšlet nad životem do hloubky. Mnoho emocí na zpracování během krátké stopáže člověka nenechají hodit film hned po zhlédnutí za hlavu. Natočeno srdcem. A takových dnes moc není.