Recenzie (1 623)
Šmankote, babičko, čaruj! (1998)
Infantilní i na pohádku. 20% = 1/5
Najkrajšia hádanka (2008)
To je na mě moc. Jedna z nejhorších českých pohádek, jakou jsem kdy viděl, což zahrnuje i ty studiové. 0% = 0/5
Leviathan (1989)
Proč ten konec? Proč? Ach jo ... ale abych někoho neodradil. Máte rádi Vetřelce, Kouli a podobné filmy? Pak se Vám bude líbit Leviathan. Teda kromě konce, ale co už! Není to nejpovedenější Sci-Fi, ale pokud všechny znáte a nevíte, co dál shlédnout, Leviathan neurazí. Minimálně několikrát Vás mile překvapí. Možná i nemile. 60% = 3/5
Bojová loď (2012)
Jóóó, kam se všichni s.rou na Ameriku, ta je über alles. A víte, co je ještě víc? Nein? Veteráni z druhé světové, kteří se řítí vstříc záhubě v pomalých záběrech šourajíce se po molu s hůlkou v ruce a brýlemi jako půllitry na nosech. Na jednu stranu je to jedna z nejsměšnějších scén, co jsem kdy viděl, na druhou stranu i taková taškařice má svoji vážnost, pokud odložíte mozek někam hodně daleko stranou. Jestli máte rádi pohádky pro děti a Sci-Fi, něco ve stylu Armagedon, pak je Battleship to pravé i pro Vás. Příběh má hlavu i patu, ale nic jiného nemá. Jsou na tom vidět peníze, ale i tak je to jen tisíckrát převařená polívka, která se sice dá ještě jíst, ale není to zdaleka "vončo", jako za čerstva, co se tématu týče. A přitom, když se člověk kouká na ty námořní přestřelky, ... mohlo z toho být něco lepšího. To by se ale tvůrci nesměli až na půdu zaprodat komerci. 40% = 2/5
Ostreľovač (2007)
No milovníci kvalitního filmu si na své nepřijdou, zato každý akční fanda bude nadšen. Pokud máte rádi staré segalovky nebo van-dammovky, kde se hrdina mstí za všechna příkoří a natrhne prd.l kdejakému par.hantovi, pak se máte na co těšit. Odstřelovač s Wahlbergem je totiž pozlátkem mezi dutými akčními filmy. 60% = 3/5
Vnútorný vesmír (1987)
Dodnes velmi originální způsob, jak ukázat brouka v hlavě na plátně. Pokud si vzpomínáte, jak vypadal seriál Byl jednou jeden život, tak tohle je částečně jeho hraná verze a částečně dobrodružná Sci-Fi. 65% = 3/5
Bane kráľa Šalamúna (1985)
Richard Chamberalin a Herbert Lom v jedněch ze svých nejlepších rolí. Dobrodružná výprava ala Indiana Jones může začít. 55% = 3/5
Bohovia sa zase zbláznili (1993)
Tak tady pozor, třetí pokračování přestřelilo a ani N!xau nemůže zachránit tu katastrofu. 20% = 1/5
Bohovia sa museli zblázniť II (1989)
Dvojka se mi líbila ještě víc, než díl první. Má silnější příběh, občas hraje na vážnější notu, ale vtip přitom neztratil ani trochu. 95% = 5/5
Bohovia sa museli zblázniť (1980)
Originální způsob humoru, který vás dostane svou upřímností a jednoduchostí. Zlá věc je nesmrtelná ikona tohoto filmu a interpretace, kterými křovák častuje dění v jeho okolí, Vás dostanou do kolen. 80% = 4/5