Recenzie (25)
Svetlonoc (2022)
Boha, zase českí recenzenti....ak je to natočené v slovenskej produkcii , tak len hejty, kritika...to si naozaj ten film na české a slovenské pomery nezaslúži aspoň 3*...??????
V zakázanom kráľovstve (2011) (TV film)
Veľmi slušne natočené...musím vyzdvinhúť najmä nádherný vizuál.
Najsilnejšie puto (2011)
Film, ktorý bol na môj vkus až príliš gýčovitý, ale neviem prečo sa mi to páčilo (asi to bolo delfínom)...4 hviezdičky
Decko v dome (1984) (TV film)
Tak pridrbané dialógy, zápletku, výkony hercov som už dáááávno nevidel...scenárista sa hneď zrána ožral....a začal písať scenár, ináč si to neviem vysvetliť.
Deň nezávislosti (1996)
Deň nezávislosti bude sviatkom na celom svete:-))...stačilo
Hooligans - Zákon tribuny (2006) (seriál)
Do boha..keď sa chcú mlátiť, nech sa zoberú niekde do lesa a tam si môžu rozbiť tie svoje vygumované gebule...pozrel som si časť o fanúšikoch v Srbsku a Chorvátsku....zápas mě nezajíma, mně fodbal nezajíma, jdu se tu jen porvát...rovno by som naňho hodil zvieraciu kazajku a zatvoril na 10 rokov do basy...prečo takýchto kreténov nezavrú do basy?ako majú na futbalové štadióny chodiť rodiny s deťmi, keď sa tam tieto vygumované hlavy idú odbaviť???
Príbehy tatranských štítov (2011) (seriál)
Výborné spojenie nádhernej prírody Vysokých Tatier s ich históriou .5 zaslúžených hviezdičiek
Alžbetin dvor (1986) (seriál)
Prvé tri časti hodnotím 5 hviezdickami, ostatné 3 časti 3 hviezdičkami = 4 Záverečná časť je už silno poznačená komunistickou ideológiou.
GYMPEL.TV (2011) (seriál)
Aj napriek mizerným hereckým výkonom a narýchlo zbúchanému scenáru dávam 4 hviezdičky...neviem prečo, ale bavilo ma to, asi preto, že pracujem v školstve:-)
Okresný prebor (2010) (seriál)
Po dnešnej časti dávam 5 hviezdičiek ...