Obľúbené filmy (10)
Strom života (2011)
Andy Goldsworthy (2001)
Fenomenální film, který budu vřele doporučovat všem lidem, kteří chtějí povzbudit na cestě k vrcholné zkušenosti duchovní dimenze skutečnosti, uprostřed které žijeme. Kontemplativní život v umění.
Marketa Lazarová (1967)
Záhrada (1995)
Brendan a tajemství Kellsu (2009)
Ghost Dog - Cesta samuraja (1999)
Albín menom Nói (2003)
Aberdeen (2000)
Tak pozitivně depresivní film jsem už dlouho neviděla. Některé věci v životě jde prostě taky přežít a přerůst...