Obľúbené filmy (10)
Harry Potter a Kameň mudrcov (2001)
Harry Potter ako sa patrí :) Dej aj spracovanie sa držalo podľa knihy a bolo vidno, že autorka "malého čarodejníka", ako aj režisér Ch. Columbus, sa snažia toho aj držať. Ani už nepočítam, koľko krát som ho videla, film ma uchvátil v celej svojej "čarovnej" kráse a ešte k tomu aj hudba od J. Williamsa, jeho nezabudnuteľná "Hedwig story", to všetko mi zostane už navždy v srdci.
Constantine (2005)
Gladiátor (2000)
Sherlock Holmes (2009)
96 hodín (2008)
Equilibrium (2002)
Gejša (2005)
Forrest Gump (1994)
Neviem či náhoda alebo osud mi konečne dal do rúk toto dielko. Byť ako outsider a nepoznať tento film, no nebolo to kto-vie-čo. Ale jednej peknej noci to muselo prísť a zasiahlo to ako tsunami. Ešte 2 dni vo mne doznievalo očarenie, kde som aj tak dospela len k jednému - 5 hviezd je sakra málo na ohodnotenie tohto filmu.