Recenzie (964)
Tu to musí byť (2011)
Kdybych se hodně snažil, určitě najdu něco, za co by se filmu dalo strhnout aspoň jednu hvězdu. Ale nemám vůbec potřebu a tak ty případné kazy na vybroušeném filmovém diamantu nastavím světlu, ať lámou světlo tak, jak si režisér a spol přejí. Katarzní příběh opožděného dospívání, pomalu se valící tragiky, který je artový až tak, že i záběr na ucho kufru je uměleckým dílem. Casting, námět a vůbec všechno, je nářez.
Kocúr v čižmách: Posledné želanie (2022)
Jedničku jsem neviděl, tenhle film je pecka! Kocour je namyšlená sralbotka, ale Perrito vše zachraňuje, dělá ťutíkové a jeho svetřík, ukrutné terapeutické bříško, optimismus, přátelství zachraňují film i Kocoura v botách! Mazec! Smrti se teda děti bojí solidně! Ve finále vlastně nejen děti...
The Covenant (2023)
Velice neuvěřitelný příběh, který je natočený tak skvěle, že mu to odpustím. Jake Gyllenhaal tentokrát využil prodělanou CMP v roli dokonale. Hudební doprovod byl nervy drásající a dotáhl tu pátou hvězdu! Tohle se dá hned znova!
Má ma rád, nemá ma rád (2010)
Nejnapínavější film všech dob (pro obecní plačku mého formátu)!!!
Múmie (2023)
Ještě za čerstva po návratu z rodinného kina dávám plný počet. Na to, jak obskurní hlavní téma je a nasazuje laťku logiky hodně nízko, je příběh sepsán pěkně, nikdo není (kromě záporáka) totálně sobeckou figurou a děti si to užily, v kině byl několikrát sborový smích. Jedenkrát jsem slyšel pláč. Ani šustění a chroupání, které bylo docela v publiku solidní mi zážitek nezkalilo přespříliš.
Pacifik (2010) (seriál)
Tam, kde Bratrstvo naťukávalo, tady se naturalisticky čvachtalo. Děsivý námět války je zpracován z knih a propojen dokonale. Dívalo se na to s bolestí i obdivem, jak to autoři zvládli. Válka je děsivá, děsivá věc, kdy se politika velkých rozleje do krvavých ran malých... Nejsou hodní a zlí, jsou strany, propagandy...
Snivokraj (2022)
K dokonalosti to mělo daleko. Ale nejde o dokonalost. Příběh, který řeší katarzi ztráty blízkého člověka, je zde ve filmu zvládnutý takříkajíc fantazyjně... 😉 Jedině Agentka Greenová byla jakási podivná, ale jinak jízda. Tak oprava, s dětmi bylo sledování s dabingem. Originální znění rehabilituje Flipa i Agentku Greenovou. Takže plnotučné hvězdy!
Dobrodružstvá pána Peabodyho a Shermana (2014)
Ani to, že Sherman mohl více poslouchat a chápat, když ho vychovával mentální titán jako pan Peabody, nemůže ani zdálky otřást pětihvězdičkovou dokonalostí tohoto našlapaného animáku!!!
Major Grom: Morový doktor (2021)
Fuj hnus! Proč mi nikdo neřekl, že je to z Ruska! To bych jistě patřičně snížil ohodnocení! Takhle zůstane vzpomínka na slušnou jízdu se všemi komiksovými plusy i mínusy. Učící se hlavní hrdina, složitý zloduch, vtipná dívka, která na konci neskončí v náručí, kamarád... a konec. Dobrý nebo špatný?
Válka zítřka (2021)
Tož tedy jo! Měla jsi správný tip drahá. Bylo to super! 😎